Kas ir RVS tehnoloģija?
Tā ir tehnoloģija, kura veido metāla keramikas aizsargkārtu uz berzes virsmām. Rezultātā ievērojami samazinās nodiluma ātrums, tātad vairākas reizes palielinās dzinēja motoresurss.
Kā RVS sastāvs atšķiras no piedevām?
- Piedevas un berzes modifikatori maina eļļas īpašības, tādējādi, uzlabojot vienas īpašības, neizbēgami pasliktina citas. Tas rada nelīdzsvarotību eļļas īpašībās. Savukārt RVS tehnoloģijā motoreļļa tiek izmantota tikai kā RVS daļiņu piegādes līdzeklis uz berzes vietām.
- RVS sastāvs nav jāpievieno katrā eļļas nomainīšanas reizē.
Cik reizes jāapstrādā dzinējs?
Ieteicams apstrādāt dzinēju divas reizes ar nobraukumu starp apstrādēm 300-400 km. Pēc pirmās apstrādes sastāvs attīra berzes virsmas, izveidojot primāro slāni. Otrā apstrāde kompensē spraugas. Gadījumā, ja mašīna ir veca un daudzlietota, var būt nepieciešama trešā apstrāde. Jebkurā gadījumā būs jāpaiet kādam laiciņam, lai visas dzinēja raksturlīknes atgrieztos nominālajā līmenī.
Uz cik lielu nobraukumu pietiek ar iepriekš minētu apstrādi?
Ar RVS sastāva palīdzību dzinējs pilnībā atjauno savu motoresursu. Darbības termiņš Krievijas marku automašīnām ir 150 tūkst.km, ārzemju atomašīnām tas sasniedz 300 tūkst.km.
Vai ir iespējams RVS sastāvu savienot ar dažādām pedevām?
Nav ieteicams RVS sastāvu izmantot ar eļļām kuru sastāvā ir molibdens, grafīts, teflons u.c., vai arī, ja eļļā ir kādas piedevas. Šādā gadījumā mēs rekomendējam izmazgāt dzinēju un ieliet jaunu eļļu, un pēc nobraukuma (ar jaunu eļļu) 300-400 km izmantot RVS sastāvu. Kas attiecās uz eļļas tipu, tad RVS MASTER sastāvu var pielietot ar visiem eļļas tipiem.
Cik efektīva ir RVS tehnoloģija?
Pievērsiet uzmanību berzes virsmas stāvoklim pirms un pēc RVS tehnoloģijas pielietošanas.
(Valtsts universitāte "Vaseda", Tokija)
|