Uzmanību: apstrādei netiek pakļauti dzinēji ar skaidri redzamiem mehāniskiem bojājumiem un nodilšanu vairāk par 50% (no sākotnējas).
Gadījumā, ja mašīneļļā ir aktīvas teflona, molibdēna vai kādas citas piedevas, dzinēju pirms apstrādes nepieciešams rūpīgi izmazgāt un nomainīt esošo eļļu pret eļļu, kura nesatur minētās piedevas.
Pirms apstrādes sākuma pārbaudiet, lai dzinējā nebūtu eļļas noplūdes un lai eļļas daudzums un kvalitāte atbilstu izgatavotāju rūpnīcas rekomendācijām.
Katrs komplekts satur tādu daudzumu sastāva, kāds nepieciešams uz iesaiņojuma norādītā izmēra dzinēja vienreizējai apstrādei. Pilnai apstrādei nepieciešami atbilstošas kategorijas divi iepakojumi.
UZMANĪBU! Pirms dzinēja apstrādes ieteicams to apstrādāt ar MF 5.
Komplekta izvēle
Atkarībā no dzinēja izmēra un tipa, tiek izvēlēts attiecīgs komplekts:
RVS MASTER Engine Treatment - Benzīna dzinēja atjaunotājs
Ga4 |
Vieglās atomašīnas |
Motora eļļas tilpums līdz 4 L |
Ga6 |
Vidējās un lielas vieglas automašīnas |
Motora eļļas tilpums līdz 6 L |
RVS MASTER Engine Treatment - Dīzeļdegvielas dzinēja atjaunotājs
Di4 |
Mazas vieglās automašīnas |
Motora eļļas apjoms līdz 4 L |
Di6 |
Vīdējas un lielas vieglās automašīnas. |
Motora eļļas apjoms līdz 6 L |
Di12 |
Mazas kravas automašīnas |
Motora eļļas apjoms līdz 12 L |
Di25 |
Kravas automašīnas ar vidēju vestspēju un mikroautobusi |
Motora eļļas apjoms līdz 25 L |
Di35 |
Kravas automašīnas un autobusi |
Motora eļļas apjoms līdz 35 L |
TRACTOR |
Traktori un lēngaitas mehanismi ar lielu vestspēju |
Motora eļļas apjoms līdz 35 L |
Apstrādes secība
Pirmā apstrāde
Pa stadijām
Iesildīt dzinēju līdz darba temperatūrai. Pudeles sastāvam jābūt istabas temperatūras siltam.
Rūpīgi (20-30 sek.) sakratīt pudeles sastāvu līdz saņemat vienmērīgu masu.
Ieliet visu pudeles saturu dzinējā.
Dot iespēju dzinējam 15min. darboties tukšgaitā.
Mašīnas ekspluatācijas pirmās stundas laikā jāizvairās no lielām slodzēm uz dzinēju (dzinēja pievelšanas režīms)
Tālāk ekspluatēt dzinēju parastā darba režīmā.
Otrā apstrāde
Veikt pēc 400 - 500 km (vai pēc 8 - 10 motorstundām):
Uzmanību! Ja pēc apstrādes samazinājās spiediens eļļas sistēmā tad ir nepieciešams nomainīt filtru.
Ja pirmā apstrāde tika veikta ar veco eļļu, tad jānomaina eļļu un eļļas filtru.
Otro apstrādi veikt analoģiski pirmajai.
Uzmanību! Ļoti nodilušiem dzinējiem var būt nepieciešama trešā apstrāde, ko veic analoģiski pirmajai. Jaunam automobilim bojājuma novēršanai (nobraukums līdz 50 000) pietek ar vienu apstrādi.
Apstrāde skaitās pilnīgi paveikta pēc 15002000 km (vai 2040 motorstundām) pēc pēdējās apstrādes. |